Akşam oldu mu oğlum çok ağlıyor uyutamiyorum sakinleştirip emziriyorum uyuyor gibi oluyor yatırıyorum başlıyor ağlamaya.
Daha 17 günlük Ayaklarınıı kendine çekiyor gaz var diye metsil aldık kullanıyorum gündüz böyle yapmıyor ama akşam oldu mu böyle 9dan beri uğraşıyorum saat 1 oldu 😒 ne yapmam lazım bana akıl verir misiniz lütfen doymuyor mu ki ondan mı böyle napcagimi şaşırdım 😒