Heraninannesi 4.5 aylık olduk ek gıda vermiyorum yavaştan başlamalımıyım 6. ayı bekliyorum varmı bu aylarda ek gıdaya başlayan ?
MustafAlmila Heraninannesi biz yavas yavas basladik ama biz sadece mama ile besleniyoruz drumuz baslayim dedi ben gun asiri veriyorum
Balcocuk2 Heraninannesi ben başlamıştım sizin ayınızda doktorunuz ne dedi ise onu yapın başlayacak iseniz yoğurt ile bAşlayın
ayseoztas Heraninannesi kizim mama yiyor canim ben elma havuc suyu verdim, ve günlük yoğurt en azindan alisiyor 6.aya kadar cokta seviyor. 5.5 aylık oldu kızım bugün princ unu denedim oonudasevdi cok şükür
Yesimgulcakir Heraninannesi canım bizde 4 ay 8 günlüğüz sadece anne sütü alıyorsa vermeyin anne sütü ve mama alıyorsa yine vermeyın tek mama kullanan bebişlere başlatıyor genelde doktor , tabi doktorun daha ıyı bilir 😘
Balcocuk2 Heraninannesi o zaman bekleyin acele etmeyin anne sütü çok önemli ne alırsa kar ileride istersekte emziremeyeceğiz sütünüz yetiyorsa gerek yok diye düşünüyorum
Seyda2309 @Heraninannesi bizde başladık oglenleri sebze corbası yada tarhana,aksam üstü meyveli yoğurt tabi 2-3 gün denemeyle 🙂
AselMeva Bizde az kilo aldığımız için başlattı bugün 4 ay 10 günlüğüz yoğurt ve meyve püreleri vereceğim daha sonra sebzelere başlayacağım ayrıca idrar tahlili ve kültürü yapıldı haftayada kan tahlili yapılcak biz mama ve anne sütü gidiyoruz mama 2 kez veriyordum 3 e çıktı ayrıca bebelac gold kullanıyordum golden goat a başlattı bakalım inşallah toparlarız☹️