Bebegim 4 aylik ismini seslendigimde bakıyordu bakmamaya başladı bana duymuyor diye çok korktum ama korku irkme vardı annem duyuyor fln desede sağlık ocağına götürdüm otoskopla baktı fln bisi yok işte erken daha bakması için ismine 4 aylik bebek bu fln dedi 6 aylıkken bakmazsa götür fln dedi kulak zarında fln bisi olsa görür muydu o otoskop nereye kadar görüyor ki icimde bi şüphe kaldı