Hayat63 Pandemi ve hoş bir anı :) Ben ileride pandemiye dair hayatımda hiçbir iz kalmasın istiyorum. Doğum anı fotoğraflarım maskeli ve çok sinirimi bozuyo, ömür boyu bana pandemiyi hatırlatacak birşey var diye… Çok şükür bebeğim sağ salim doğdu ama bebeğimin herşeyi yarım kaldı bu pandemi yüzünden,hiçbirşeyi layığıyla yapamadım bir de bebeğimin fotoğrafına pandemiyi mi dahil edicem. Defolsun gitsin :-)