Zulubik ben aydındayım. Burası aşırı aşırı sıcak. 2 kere giydirdım baktım terliyor normal pijamaya döndum. Bu havalarda 1 tog fazla bence. Durumunuz varsa 0.5 toglar var onlardan alabilirsiniz ben gerek görmedim. Pijama takımı giydiriyorm yeterli oluyor bize. Sabaha karşı soguk olduğu zaman geceleri uyanıyor zaten hemen altına bir pijama daha cekiyorm 😂