Arkadaşlar size tecrübemi paylaşmak istedim. Covid -19 geçirdim . Öncelikle verilen ilaçlar eksik . Daha doğrusu ek masraftan kaçınmak için eksik dağıtılıyor . Bana verilen ilaçlar
1-FAVİPİRAVİR (KAPIDAN HERKESE VERİLEN )
2-PANTO 40 mg (MİDE KORUYUCU İLAÇ AĞIR DİYE VERİLİYOR)
2-METPAMİD (MİDE BULANTISI İÇİN )
3-OKSAPAR (KOLDAN YAPILAN İĞNE ,KAN SULANDIRICI BU ÇOK ÖNEMLİ MUHAKKAK COVİD OLAN ALMALI ,YADA HAPINI ALIN )
Ben bu 3 ilaçı içtim belirtimde çok yoktu , ama eşimin işinden dolayı iyi bakıldım diyelim . Sizinle paylaşmak istedim çünkü gördüğüm kadarıyla kapıdan sadece FAVIPIRAVİR VE SITMA ( şuan sıtma yasaklandı verilmiyor, aldıysanızda içmeyin ) bunlar veriliyor . Bunlarda bulantı ve kusma yapıyor . Ben sizinle paylaştım umarım yardımcı olur . Bu arada bebeğimi bu süreçte emzirmemem istendi . İlaç 5 günde bitiyor , 5 günde vücüttan atılması 10 gün emzirmedim. Bu ilaçlardan en önemlisi favipavir ve Oksapar bu ikisini yapın . Birisini devlet veriyor diğerini kendiniz alın .