Lalekokulu Normalmi kızlar bexsero aşı sonrası okadar gaz oluştuki zaten gazlı asla cıkaramıyor cıkarsada yetmiyor gaz cıkardığı zaman cok uzun sürüyor ama yinede bitmiyor ağlamaya devam
zeynepin_annesi31 Lalekokulu canım 8 ay 13 günlük olduk hala gazlı bi bebek . Hani uç beş kez çıkarsa Tamm diyicem de Yok artık sayamıyorum 😀her hareketinde bir gaz çıkarıyor 😀
Lalekokulu zeynepin_annesi31 cıkaramadıgı oluyorum ben ayaklarını karnıma koyuyorum bekliyorum sadece öyle cuçıkarta biliyor oda bazen cok yorgunum kocaman oldu ama sancılar bitmedi ben bittim tükendim😁😂