Zynpsft İyi akşamlar herkese kızım bir yaşında olacak göbeğim çok katlı bir şekilde sarkık duruyor bu yüzden ameliyat yerim iyileşemedi sanki şu an mesela nemli ve sızlama mevcut doğumu yaptıran doktorum göbeğin küçülmesi lazım dedi varmı yaşayanınız?
Snnrdrn Zynpsft zaman açısından geç midir bilmiyorum ama korse kullanımı göbeği içeriye topluyor ameliyattan sonra ilk kontrolde doktorum korse kullanabilirsin yada göbeğini bağla demişti toparlaması için
01asaf01 Zynpsft oraya sürekli mendil koyabilirsiniz nemli kalmaması için. Ben bebeğme aldığım mendillerden koyuyordun ilk zamanlar nemli kalmasın diye
Deletedmom5284 Zynpsft dışarı çıkarken, uyurken, temizlik yaparken streç film sar, uzun vadede faydasını görürsün
Zynpsft Snnrdrn korse kullanmadım orda büyük yanlış yaptım ilk doğumumda pek göbeğim kalmadığı için bundada öyle bir rahatlık oluştu ama şu an kiloma göre göbeğim çok çirkin duruyor
Snnrdrn Zynpsft şu an bence korse kullanımı diyet spor bu şekilde sabırla ilerlemeniz lazım mutlaka fark edicektir 😊