Ben yaşadım arkadaşım ama bir şey çıkmadı aramadılar daha sağlık ocağındaki hemşireler genelde yaşıyoruz böyle bir şey sıkıntı çıkmaz merak etme dedi ablam benden 23 gün sonra doğum yaptı aynısını yaşadı ona hatta kistik fibrozis dediler ankaraya gittiler ter testi yaptırdılar sonuç temiz. Umuyorumki seninkide temiz genelde oluyormuş böyle bi durum haa birde bizi aradıklarında biz hemen kendi doktorumıza gittik durumu anlattık o da tiroidi mi yüksek çıktı acaba diye test yapmıştı ama o da normal çıkmıştı uzun oldu ama sonuç olarak sıkıntı yok :) meraak etme sendede çıkmıcak inşallah