Kızlar üsüme gibi oldum sonra bogazım agrıdı ates cıkmadı burnum tıkandı ama tat koku alıyorum ee dünde gece 12ye kadar dısardaydık hava soguktu acaba üsüttümmü covidmi korkuyorum ama parıl ictim hersey 1 saate gecti covid olun ca parol iyi geliyormu yoksa icsend efayda etmiyomu onu merak ediyorum