Pişman mısınız nasıl ürünleri bugün 700₺ lik sipariş verdik içinde 2 tane de benim tuniğim var(180₺) ama kızımın kışlık çoğu şeyini aldım inşaAllah pişman olmam eşim giydiremezsek bunları o zaman görüşürüz dedi ama gidip alma imkanım yoktu yapacak bişeyde yoktu mecbur internet ten alıcaktım inşaAllah pişman olmam ya kalitesi kalıbı vs