Sltan45_a bence hiç gerek yok.. azalmış olsa bile ek gıdası var ve beslenmesinin altında olmadığını düşünüyorum, öyle olsaydı bebeğim zayıf diye başlığı olurdu bu postun (:
.. yine siz bilirsiniz tabi.. empati yaptığında yerinizde ben olsam hiç mamaya geçmem, elimde olan sütümden verir devamını ek gıdadan..