Sudem hiç sorma yaa. Ben doğum kontrol hapıyla hamile kaldım hemde doktor kalamazsın demesine rağmen sağlık ocağı tek çare bu diyo reglin 3. günü takıyolar diğince ben zaten vazgeçtim. Regl olunca takmaların sebebi de rahim genişlediği içinmiş daha rahat takılıyomuş