Gündüz uykuları yarım saati geçmiyor 🤦🏼♀️3 aylık ve uyumayınca çok mızmız.. sallamadan hafif pışpış yaparak uyutuyorum. Özellikle sabah uykusuna hiç yatıramıyorum öğle uykuları da yarım saati geçmiyor. Sizler nasıl uyutuyorsunuz uyku rutininiz var mı??