Emrsym Arkadaşlar göğsüm şişti ağrıyordu daha önce mastit olmuştum antibiyotik kullandım sıcak kompres yaptm geçti ama şu ana o kadar değil soğuk kompres yaptım bebeğimi emzirsem bişey olurmu soğuk kompresden sonra emzirme de sıkıntı olur mu acaba
havos Emrsym öncesinde sağ ama canım Mastitten sonra sağdığımda benden süt değil sarı iltihaplı su gelmişti ebe ayrı doktorum ayrı uyarmıştı düzenlene kadar bebeği emzirmemem konusunda
yas_emin3467 Emrsym bende mastit oldum ve antibiyotik kullandım. Sık sık emzirdim. Doktorum emzir ve emzirdikten sonra da kalanı sağ demişti. Göğsü tamamen boşalt demişti. 🤷🏻♀️
havos Emrsym yok canım eğer süt geliyorsa bol bol emzir iltihap geliyorsa o zamanda bol bol sağ boşaltana kadar süt gelene kadar süt gelince bebeğine geç bol bol emsin
Emrsym Ilawka Onu da yapıyorum da ilk kez soğuk kompres yaptım sonrasında korktum acaba bebeğe bı zararı olur mu diye
Ilawka Emrsym bebege zarari olmaz.bende yapmadim soguk goguslerime soguk olur diye ama rahatlattigini soyluyolar
Hunilianne Emrsym ağrıyan göğsüne yatır bebeği. Bebeğin bacakları dışa doğru gelsin senin koltuk altına doğru uzattır. O emerken sen de masaj yap göğsüne bana en iyi bu gelmişti.
Maysaa Emrsym elinle sağım yap göğsü rahatlar öyle emzir. Birikmiş süt emzirmek doğru değil demişti doktorum
Hayat63 Emrsym hayır canım tabi ki emzirmelisin ki süt kanalların boşalsın antibiyotik ne zaman attın o sıkıntı çıkarmasın
Emrsym Hayat63 Antibiyotik şimdi kullanmıyorum 3 hafta önce felan olmuştum doktor vermişti o zaman kullanmıştım