Oznur_ Merhaba arkadaslar 1 haftadır gögüs ucum yara oğlum 2 gün once biraz uzun emdi ve bıraktıktan sonra dudagı sanki su toplamıs gibiydi ve suan yara acaba benden mı bulaştı bilemiyorum
duygukoc Oznur_ uzun süre emdiği için pamukçuk gibi olabilir bebişin dudağı yaranın geçeceğini sanmıyorum canım benimkinine bazen üst dudağında oluyor
Oznur_ duygukoc teşekür ederım cevap verdiğiniz için inşallah geçer de tez zamanda emmesi fln düzelir
Mervee35 Benim bebeğimin de öyle oluyor. Emzirdikten sonra hafif sulu pamukla siliyorum dudaklarını iyi geliyo😘