Kozlar ben 7200 aldım babalık ve süt oarası hariç siz ne kadar aldınız
Bugdu 7400 küsür aldim maasim asgari ucretten gosterildigi icin
13000 küsür aldım
Canım herkesin maaşına göre değişen bir durum bu, kıyaslama yapman biraz saçma…
kahvekokusuu aynen benimkide asgari canım