Deletedmom5284 aynı postu zamanında ben açmıştım. O zaman belki bebeğim 2 ya da 3 aylıktı. Şu an kendimi gördüm. Madem öyle anlatayım. Şu an bebeğim 7.5 aylık. İlk aylardan başladık mamaya. Ah o sağmak zordu. Artık sıkılmıştım yeter demiştim. Resmen damla görmek için sagiyordum. Zaten zar zor geliyordu, bıraktım bende. Altıncı aya kadar her ay aksatmadan doktor kontrolune gittik. Her gittiğimizde doktor maşallah gelişimi çok iyi diyordu ki bebeğim minnak doğdu zaten 2580 gr di. Çok hızlı toparladı. Allah’ın takdiri, yardımi öncelikle şükürler olsun, mama ile beslendi diye gelişiminin kötü olacağını dusunme diye anlatıyorum.. milyonlarca insan vardır mama ile beslenen ama şu an sağlıklı bir birey olan. Zamanla sizde şu an olan düşünceleri attım kafamdan. Zehir değil ki, hepimiz biliyoruz bunu ama anne yüreği işte düşünmeden edemiyoruz. Siz içinizi ferah tutun. Anne sütü kadar gerekli birşey varsa o da sizin sevginiz, ilginizdir. Buna yogunlasin. Süt vermeseniz de siz o bebeğin harika annesisiniz.