Kızlar merhaba kızım 3200 gr doğdu şuan 7 ay 7 günlük kilosu 7630 sizce nasıl çok mu zayıf bugün gastroentoljide en son tahlillerimiz yapıldı hiç bişey yok Allah’a şükür.çok iştahsız zor emziryorum emmek yemek istemiyor artı olarak sürünmeye de başladı daha fazla kilo kaybetmesinden korkuyorum bu gün doktor raporlu bi mama verdi onu yediricem kilo alması için başına gelen bu durumu yaşayan var mi?