Merhaba güzel anneler 🙋♀️ bazı anneler bilir 3 4 gün önce düşmeyen ateş diye bir başlık açmıştım. Bugün 5. Gündeyiz yine tam anlamıyla düşmese de dün gece serumdan sonra baya toparladı yavrum. Kısaca şöyle bahsedeyim. Bebeğim 5 aylık 5 gün önce aniden ateş başladı ve ne ilaç ne fitil ne banyo ne soğuk uygulamayla düşüremedim. 39ları aştı hep. 2 kez acile götürdüm. İlk gittiğimde kan ve idrae alındı temiz dendi. Boğazı ciğerine bakıldı temiz dendi. 2 gün geçtikten sonra bebeğim çok güçsüz kaldı ne emebildi ne de mamasını yedi(alerjiğiz bu arada diyet mama kullanıyoruz). Dün de o yüzden götürdüm. Hem yüksek ateş hem de hiç bişey yemeyince(zorla mamasını yedirince de kusuyor reflümüzde var) su kaybı olmuş yavrumda. Dün gece serum takıldı çok şükür kuzum gözünü açtı. Bugün öğlen saatlerinde yğzünde döküntüler başladı. Az öncede kafası boynu ve ensesinde gördüm. Acaba 6. Hastalık mı geçiriyoruz. Eğer öyle ise döküntüler için ne yapılmalı?