FHKK kızım 14 aylık bizde de aynı.. tam bir küçük canavar.. bütün gün pesine koşmaktan topuk dikeni oldum galiba🙄 istediği olmayınca ağlıyor, sinirlenince ağlıyor, ağlamasa bağırıyor, tepemden inmiyor.. Ama öyle tatlı ki 🥰
En büyük problemim uyku. Gece saat başı memeye kalkiyor nasıl kesicem kara kara düşünüyorum 😪