Merhaba kızlar. 24 gün önce normal Doğum yaptım hastaneden eve geldikten sonra sağ bacağımda anlam veremediğim bir uyuşma hissi ve beze oluşumu farkettim. Doğum anında doktorun elinde bir iğne gördüm bu uyuşmayı ona bağladım geçer dedim ama artarak devam ediyor ve beze büyüyor. Bu sorunu yaşayan var mı korkmaya başladım artık. Doktora gitcem ama hangi bölüm uygun olur onu da bilmiyorum yardımcı olabilir misiniz?