Zalimsin ay çok şaşırdım kızım 18 aylık aynı böyle konuşuyor uydurma kitaptan gösterıyor ateş böceği diyorum duydıy çita diyorum çççççiii böyle konuşuyor birde hep çığlık sinir var bugun kedimize mama verıyordu eliyle yzatmış al al diye bazen dört sincap edi diyor ama geçici konuşmayacak heralde diye çok uzuluyorum bir tek benımki konuşmuyor sanki instagramda gamze erçelin kızı var 15 gun kuçukmkızımdan hem gilizce hem turkçe konuşuyor süper zekamı nedir bemki mi geri diye dertleniyorum😔