MssKrks Mardin park hastanesin de Veli Akkurt’u önerebilirim, bebeğim 2 aylık ilk kontrole Veli beye gittik, 2.ay kontrolüne gittiğimizde bu ay yenidoğan da olduğu için hasta kabul etmediğini söylediler, Serdar Şahin vardı ona gittik ama memnun kalmadım, Veli bey biz girince bebeği alıp kucakladı, kendi soydu, dokunmadığı bakmadığı yer kalmadı, ama Serdar bey bebeğe dokunmadı bile, sadece kafasına dokundu, düz kafa şikayetimiz olduğu için, biz soyduk biz giydirdik, tartıya biz indirdik. Yanlış anlaşılmasın, kendi bebeğim tabii ki yapacağım ama benim Veli beyin bebeği o şekil sahiplenişi ve ilgisi çok hoşuma gitti, ona kıyasla Serdar bey den memnun kalmadım, doktor havası da yoktu zaten, bir dahaki gidişime Veli beye denk getireceğim muhakkak.