Kuzeybusra Hanimlar biz test yaptrdık esim ve ben sonucu ögrendik yanliz bebegimin sonucunu e devlet e nabız sifresi olmadıgı için ögrenemiyoruz nasıl bulabiliriz bilginiz varmı yardımcı olurmusunuz
Aprilmom Kuzeybusra e nabız da kendi sayfanızda solda yada sağda tam hatırlamıyorum yukarıda çocuklarım kısmı var oraya tıkladığınızda bebeğinizin herşeyini görebilirsiniz
zerroya Kuzeybusra e nabızadan kendi hesabınıza girdiğinizde çocuklarının tahlil sonuçları direk çıkıyor onlara şifre oluşturmaya gerek yok sizin hesabınızdan kontrol edebilirsiniz
Bsrbllak Kuzeybusra bebeğinize sadece ağızdan mı yaptılar 8 aylık bebeğim var yurtdışı için yaptırmak zorundayız burundan yaparlar mı acaba bilginiz var mı
Mucize2020 Siz kendı e nabız ınıza girin sağ üst köşede iki çocuk amblemi var oraya tıklayın fakat anne ve babanın ıkısıde kendı e nabızlarından onaylamanız gerekiyor çocugunuzu.
Aprilmom Elisa-07 e nabız da sağda yada solda tam hatırlamıyorum çocuk var oraya geldiğinizde çocuğu kaydediyorsunuz bilgilerini girip eşiniz yaparsa sizin onay vermeniz lazım siz yaparsanızda eşinizin ondan sonra 2nizde de çıkıyor çocuğunuzun tahlil sonuçları vs
Kuzeybusra Bsrbllak iste bizde durmuyordu agızdan direk filiden aldi adam bogazına bile itmedi cünku sadece bebegimizde belirti vardı ve bebek icin aramstık 184 ü ve haklymısız o pozitif biz negatif görümcemin oglundan kapmıs ve görümcemdr var
Wyz Kuzeybusra bebeğinizin belirtileri neler acaba ben şu an kovitim kızımında bugün boğazı kötü durumda o yüzden sordum
04072020 E nabız uygulamayı indirip kendi Adınıza giriş yapın orda cocuklarım diye e bi yer var oraya giriş yapabilirsiniz