Anneler kızım 2 ay 16 günlük. Göbek deliğinden ufak sızıntı oluyordu bi türlü geçmedi doktor normal dedi geçer demişti. İşten geldim altını beslerken farkettim ki göbek deliğinden kırmızı bir et çıkmış dışa doğru. Sabah yoktu böyle birşey. Panik oldum. Resimde ekleyemedim size. Böyle bişey yasayan var mı. Nolur cevap verin