Kaşık reddi çoğu bebekte oluyormuş bende araştırınca öğrendim . Benim oğlumda öyleydi herşeyi mücver pankek köfte vs yaparak yediriyordum yanağına minik minik koyuyordum çiğniyordu . Şu an 11 aylık yavaş yavaş aşıyoruz ama ara ara yine kaşığı gördüğü anda itiyor sevdiği bir yiyecek olsa bile. .sırf kaşıkla verdiğim için denemiyor bile mesela ama zorla tattırıyorum tadını alınca beğendiyse devam ediyor kaşıkla yemeye