Kbragzl Benim kızımda 20 gün sonra 4 ayı dolduracak tam, dediğiniz gibi kusması aşırı. Doktor reflüsü var dedi, ilaç kullanıyoruz gaviscon infant. İlk 1 ay çok işe yaradı kullanmaya başladıktan sonra, 1 ayın sonunda işe yaramamaya başladı nedense, o kadar zor ki insan çocuk bakmaktan ekstra yoruluyor. Muhtemelen reflüsü vardır bebişin. Allah sabırlar versin bir doktora gösterin bakalım ne diyecek inşallah kurtuluruz bu kusmadan