Taabyyy Merhaba hanımlar. Bebegin boğaz temizler gibi ses çıkarıyor sürekli henüz 23 günlük? Ayinda doktora goturecegimde bilgisi olan var mi acaba ? 7 gün küvezde kaldi ciğerindeki havayı atamadigindan acaba diyorum bunla.alakasi olabilir mi..
duygukoc Taabyyy benimkide 23 günlük 36 haftalık doğdu ciğerlerinde su kaldığı için küvezde kaldı kendi başına nefes alamıyordu sonra düzeldi hep garip garip sesler çıkartıyor ama ciğerle alakalı olduğunu sanmıyorum ses çıkarmayı falan öğreniyorlar heralde benimkide habire boğuluyormuş kusuyormuş gibi hıkhık diye garip garip sesler çıkartıyor 😂
Ngngng Taabyyy çok afedersiniz at kişnemesi gibi mi😀 eğer öyleyse büzimkide ilk zamanlar yapıyordu normalmiş zamanla geçti. Bildiğin ay gibi kişniyodu🤣
Busraazra Taabyyy bebeğinizin gazı vardır muhtemelen benim oğlumda ilk 2 ay sürekli uykusunda ses çıkartıyordu.Bebeği besledikten sonra mutlaka gazını çıkartın.3. Ay itibari ile geçecektir
Pikabu Taabyyy benim kuzum da öyle. Dedeler gibi geniz temizliyor:)) süt kururmuş ondan öyle yaparlarmış, sorun yok annesi☺️🙏🏻
Taabyyy duygukoc ay artik şekilden şekile girdik bu çocuklarla🤣her çıkardığı sesten anlam çıkarmaya çalışmak yazık bize ya 😂
Taabyyy Pikabu ahh kesinlikle öyle sesler cikariyor.farkli bi sebebi olmasında süt kuruması aşılabilir 😊
Veraveannesi Ngngng ilk baslarda tedirgin olmustum ama simdi hosuma bile gidiyor tosuldak koydum adini tosuldak kizim diye seviyorum babasida keci kiz diyo bitmesede olur bizim icin 😊
Aysayd Taabyyy benim bebeğimde keçi sesi çıkarırdı boğazından hoşumuza giderdi 😊 bıraktı şimdi onu. Merak etme birşeyğ yoktur
Taabyyy Aysayd hahah keçi seside iyiymis😁😁bizim ki böyle kalın bi şekilde aıhhhh gibi bi ses çıkarıyor
Tlnbrky Benim bebeğimde çıkarırdı küçükken çok büyümedik 4aylığız ama🤣 nefesini içine çeker gibi ince bi ses çıkardı 😂
Busesrmz Taabyyy benim oğlumd 2.5 aylık genzinden ses çıkartıyor ve bu sesi taklit ettiğimde oda yapıyo ben onun çıkardığı sesleri çıkardığım zaman karşılık veriyor taklit ediyor yani videosu felanda vardı çok duyguşanmıştım bu kadar zekiler bebekler😂 agu diyorum aguuuu diyo 🥰🥰 boğazından bi ses çıkartıyo ırğğğ diye bende yapıyorum cevap veriyor öyle 🐣😂♥️
Ngngng Veraveannesi bizde kısrak diyoduk🤣 şimdi geyik. Çünkü koza gözlerni kocaman açıyor geyik gibi 🤣
Veraveannesi Ngngng oy masallah cok guzeller ya kiymetini bilmeye calisiyorum bidaha bu kadar minik olup o sesleri cikarmicaklar😊