gyns Joipt Değişiyor.. Ondan dolayı da diyemem çünkü diş dönemindeyiz ve yatarken çok hareket ediyor.. Uynıncada etmeden uyumuyor.
Glitter gokcerdem canim o zaman ac kalmis, emzirme sureni sıklastirabilirsin. Ac kaldigi icin halsiz dusup de uyuyabiliyorlar
Masalbaby1 Joipt bende yaşadım yaklaşık 1” saat yapmadı. 1 buçuk aylıktı doktoru arafım sıvı alımını artır hemen dedi su falan verdim öyle yaptı böbrekleri kururmuş allah korusun ölüme sebep bile oluyor
tuzvelimon Joipt bizde de 1 defa oldu ama ben de emzirmiştim aç değildir diye düşünüyorum. Sonra araştırdığımda derin uykuda çiş yapmayabildiklerini okumuştum. Aç olsa uyutmanız imkansız
Joipt tuzvelimon ben de öyle düşünmüştüm ama bi doktora da danışacağım.teşekkür ederim yanıtınız için