DuyguDamla Bi fenomen var Eylül Öztürk diye o önermişti bu damlayı emziren anneler içiyormuş bebeğe kendinden gaz geçmesin diye varmı kullanan ben kullanıyorum 3 gündür ama bi etki görmedim daha