boncuk80
Saksak ay aynı durumdayım 11 aylık uykular yalan oldu bu aralar neden böyle oldu. Ve gece kalkıp uyumamalar. Sabah 5te kalkmalar. Sanırım en hızlı gelişmelerden birini yaşıyorlar ondan mı acaba?
Baldantatli her uyandığında neden almayalım ki yanımıza yazık ya.. Ben insancıl bulmuyorum. Ne yazık ki minicik bebeklere eziyet gibi geliyor bana.
Bu arada neden herkes Bi ego moduna giriyor anlamıyorum. Kız soru sormuş ukalalık yapılıyor. Çok bilen bildiğini kendine saklasın ya da insan gibi anlatsın. Saygı, edep çok önemli.