Bebegimyagmur Canım merhaba. Öncelikle doktoruna bir danış derim. Bebeğinin kilo almasına engel teşkil eden bir durum olmadığından emin olmalısın. Serum değerlerine bakılıyor. Eğer kilo almasına engel bir durum yoksa kilosunu kafana takma. Bebeğinin sağlıklı olduğundan emin ol yeter. İnan şu covid günlerinde insan sağlığımın kıymetini daha iyi anladım. Bebeğin sağlıklı olsun, sen sağlıklı ol yeter. Bak çok mutlu bir bebek olduğunu yazmışsın. Çok fazla ısrar etme,zorlama. Bu bebeğini daha çok reddetmeye götürür ve hırçın davranma. Sen de içmediği için haklı olarak sinirlenebilirsin ama kendini kontrol altında tutmayı dene. Bebeğini memene yakın tutmaya bak. Çıplak şekilde beraber evde kucağında yüzüstü yatır ya da banyo yapın. Meme biberon reddi olabilir 3-4. aylarda sıklıkla oluyor ama doğduğundan beri demişsin.