Blkns12 2 aya kadar dedim ne kadar kolaymış bebek bakmak hep uyuyor sakin odasına koyuyoruz yemek yiyoruz kahve içiyoruz mis. Bi 3ncü aya geldik aman allahım 6 aylık olcaz her gün mızmız hep kucak istiyor ağlıyor ataklar hiç bitmiyor ne iş yapabiliyorum ne yemek eşim çocuğa bakıyor ben de yemek, çamaşır onları hallediyorum