Merhaba arkadaşlar. Ben 12 martta normal dogum yapmistim. Cok sukur iyiyiz saglikliyiz ama hala adet olmadim hic. Bu aralar cok cok terliyorum sıkıntılı birsekilde. Oturdugum yerde terler icinde kaliyorum acaba adet olamadigim icin vucudumda skinti mi var? Yasayanlar var mi yoksa bu terin sebebi baska midir?