Poyrazefem07 46 günlük oğlum var benimki de sürekli ıkınıyor sanki kabız gibi gaz problemimiz var bizimde.işin garip yanı emerken hiç ıkınmaz omzumda gaz cıkarırken uyuyup kalır hiç ıkınmaz ne zaman yatagına yatıracak olayım ıkınır birde gece uykularında hep ıkınıyo sağlıklı bi uykusu yok o oyle ıkınarak uyurken bende uyumak istemiyorum 😢