ASELRUVEYDA12 ben de sordum herkese filyasyon ekibi, nörolog, çocuk doktoru, kuzenim hemşire ona da sordum o da kullanabilirsin dedi. Ama şimdi görüyorum kimse kullanmıyor sanki kendimi düşünmüşüm bebeğimi düşünmemiş gibi hissediyorum Okuyunca. Benim akciğerime yayılmıştı daha kötü olmaktan korktum