delibirhatun
Baldantatli
Blackcloud
merveeker
Zeynepazram
Mom078
Bütün bunların başlnda ne duruyor biliyormusunuz? Ya da belki de siz öyle yapmadınız bilmiyorum, ama genelde bütün bunların sebebi şudur. Çocuk her istedğinde emzir yöntemine uyanlat hep aynı sorunu yaşıyorlar çocuk büyüdükçe. Bu fikre asla katılmadım ve uygulamadım. Bebeğim şu an 5 aylık. 2 ayından itibaren sabah 6ya kadar uyuyor. Aç uyumasına gönlüm el vermediği için en son gece 00.30 da emzirir bırakırım, uyur sabah 6 ve ya 7 ye kadar.
Her istediğinde, her ağladığında meme verip susturursanız gece de aynı şekilde, saatlerini düzene sokmadan her uyandığında emzirirseniz büyüdükçe daha beter olurlar ve siz daha beter uykusuz ve yorgun olursunuz. Uyku düzeni gibi emzirmenin de bir düzeni olmalıdır. Benden bu kadar. Allah kolaylık versin