Gzmocal
Kişisel Tecrübemi Paylaşayım ..
Bebeğim 6 Günlük..
Diğer İki Bebeğimi 2 Ay Emzirebildim , Sütüm Çekilmişti ..
Aynı Şeyi Yaşama Kaygısından Dolayı Doğumdan Önce Ve Hemen Sonra Süt Yapacak Besinlere Tabiri Caizse Abandım ,,
Sütüm Oldu Tabii Bebek Minik Hepsini Bitiremiyor
Dedim Ki Sağıp Buzluğa Atayım - ki Demez Olaydım ..
Pompa Göğüs Deliklerimi Genişletmiş Olacak Ki Şuan Göğüsümde Süt Durmuyor Vücut Sütü Ürettikçe Akıp Gidiyor 😞
Keşke Diyorum Hiç Sağmasaydım 😓