Arkadaşlar çocuğum 10 aylık ve 10 gündür hiç emmedi. Memeyi görünce bile ağlıyor ne oyalayarak ne zorlayarak hiç bir şekilde emziremedim.belki diş çıkarıyordur dedim ama 10 gün oldu sütüm kesilir mi ? Ya da kesildi mi ? Tekrar emer mi ? Bu durum düzelir mi ? Yaşayanlar fikri olanlar yardımcı olun lütfen 🙏