Aysayd gece beslenmesinde bir defa sagim az degil mi? Ben 15ay oldu sagarak besliyorum, hic emmedi bebegim. Cok duzenli sagarak hic mamaya gerek kalmadan anne sutu ile geldik ilk 6ay. Suan halen anne sütü aliyor, halen 5sattte bir gbi sagiyorum geceleri de buna dahil. Asla aksatmiyorum yoksa azalir. Rezene humana kimyon cok ictim. Tum bunlarin dışında cok su icmek ve uyumak dinlenmek lazim.