aLmisMomSs Merhaba anneler gaz yapmayan kilo alımı güzel ve tok tutan mama tavsiyelerinizi alabilir miyim
HamzasMomy aLmisMomSs hiç biri 😬 gazlı bi bebekse pek bir fark olmuyor hepsi aynı.. Yani en azından bizde hiç fark etmedi. 4.5 ayına kadar çektik
Hemanjiomluminik aLmisMomSs aaaa biz çok memnun kaldık. Bebelac aldım kustu aptamil berbat gaz yaptı. Hipp çok iyi geldi. Evet oğşumda baya yiyordu ama kilo alımı iyiydi ve gaz hiç yapmadı
_Nehirim aLmisMomSs kilo aldıran mama hangisi bilmiyorum fakat gaz yapmayan mama hangisi diye soracak olursanız tartışmasız “bebelac gold” 🌸