Mhulya011 Kızlar biz mama kullanıyoruz hem emiyor. Mama çok kullandığı zaman 4 günde bir kaka yapıyor ve koyu yeşil. Bu 3 4 gündür beni daha cok emiyor. Bu zaman da düzenli olarak kaka yapıyor. Rengi de sarımsı ve hafif cıvık. Normal midir acaba yaaa
Mhulya011 Pelin55 bizim alerji çıkıp mama kullanınca 4 5 günde yapıyo du o da çok koyu yeşil renkte idi bi kaç gündür sabah akşam cıvık açık renkli
Pelin55 Mhulya011 anne sütü agirlikli besleniuirsa bebegin ondandir canım benim bizimkinin de o şekilde ☺