Ezgiasya Kizlar bugun karma aşısını olduk sabahtan beri uyumuyor huzursuz 3 kere calpol verdik Baska napabılırım kac güne gecer acaba
[silindi] Ezgiasya atesi mi cıktı asıdan sonra? normalde bu asıda ates cıkmasını beklemiyoruz, bazı bebeklerde uyku yapar demisti doktorumuz. benim kızımda ates olmamıstı, cok uyku yapmıstı.
rky 2 -3 gün sürdü bizim ki 5 saat arayla bir çay kaşıgı calpol verin birde ertesi günde ateşini takip edin
Ezgiasya [silindi] bizde ates olur takıp edin denildi bıraz cıktıgı an calpol verdik bizde de tersi uykusuzluk yaptı