Pikabu Kızlar selam Mastit haricinde emzirirken ateş yükselir mi? Ateşim 37.5-38 arası çıkuyoor ama kendimi çok iyi hissediyorum. Acaba emzirme mi arttırıor bir tık die düşündüm? Yaşayan var mı