İyi akşamlar kızlar bebeğim 6 ay 9 günlük 2 gündür hapsurup öksürüyordu dün gece sabaha kadar yatmadı burnu tıkalıydı aapiratörden cektim yinede aynıydı ne emdi ne emzik aldı boğuluyor gibi oldu agzından nefes aldı saglık ocagına götürdüm parol mucalator ve serum fizyolojik yazdı ama bebeğim hala aynı agızdan alıyor nefesi tavsiyeniz var mı