Sevgili anneler, 2-3 haftadır sağ arkamda bir ağrı var. Önce belim başladı, herhalde fıtık var o kendini hissettiriyor dedim, 1-2 gün sonra ağrı kalçama da vurmaya başladı. Bunca zamandır arada bir hafifleyerek arada bir hissettirerek gidiyordu. Bu akşamüstü evdeyken ayağa kalktığımda her sağ ayağımın üstüne bastığımda feci şekilde ağrı girmeye başladı kalçama ve geçmiyor. Saatlerdir üstüne basınca çok canım yanıyor, ağladım resmen ağrıdan. İnternette baktım romatizma ile ilgili bir hastalık da olabilirmiş, fıtıkla karıştırılan. Kendisi veya çevresinde böyle bir şey yaşayan oldu mu? Nasıl hafifletebilirim acaba ağrımı? Bebeğim ağladığında kucağıma alıp gezdiremiyorum☹