RaziyeNu Arkadaş lar doğum çatlaklarını geçirebilen veya hafifletebilen varmı bende çok feci çatlak var nasıl geçeecek bilmiyorum eşim de beğenmiyo yoksa sorun degil lütfen paylaşın
Kayraninanesi RaziyeNu bence yok bende aynı durumdayım hamilelikte bir sürü krem yağ kullandım sonrasında yine devam ettim ama malesef çözüm olmadı
Kadert RaziyeNu lazer yaptrn ki eşnz de bi garip keyfinizden olmadı heralde bebek doğurdunz .nye moralnzi bozyorki
Annesivekizi Benim çok fazla vardı çok aşırı kötü görünüyodu 7 8 ay sonra hafifledi dikkatli bakınca görünüyo şimdi çok kafanıza takmayın eşiniz çok ayıp etmiş
Sirinler45- RaziyeNu Beyazlayınca kötü görünmüyor Allah aşkına Bella Hadid de bile var Sal boşver😂 çatlakların malesef çözümü yok
Yarim0307 RaziyeNu bunun tedavisi var güzellik merkezlerinde ama cok uçuk fiyatlar ve acı verici Bi işlem
dunyam2020 RaziyeNu gevenlerde bır dr ne yaparsanız yapın fısardan hıcbısekılde gecıremezssınız catlakları demıstı bır de karın germe amelıyatı yapıldıgından ancak dogumhamıleleıkten olusan catlaklar o sekılde gıder ancak dıye bır konusma yapmıstı