Iyımı yapym kotumu bılmym sütüm az 30cc zor cıkıyo mecbur mama takvıyesı verıyordum 3.5aylık bebegm kayınvalıdem senn yuzunden mama verdın dıe bırakıyo cocuk dıyo ama emerken hep emıp emıp aglıyodu sıkıyodum gogsumden sut bıtmıs mecbur mama verıyodum bı hafta hc mama vermedm hep agladı gece uyumadı zorla emZırdım:( ama coxuk aclıktan aglams mama verdım duzeldı sımdıde hep sagıyorum verym bı gece tutuyo gogsumu :( hata mı yaptm bılmym ama rabbım bu kdr süt verms hersey denıyorum cogalsın dıe sutum :( artk aglamaktan yoruldum :(