Merhaba KIZLAR Normal doğum yaptım Kızım 10 aylıkken adet oldum 3 defa adet oldum ama düzensiz oldum en son 30 temmuz da hasta oldum 2 aydır hasta olmuyorum. 2 hafta önce doktora gittim tahlil falan yaptım doktor gebelik yok dedi.ilk defa 2 ay geçitim sizce hamilelik varımdır korkuyorum kızım küçük ve çalışıyorum kızım şuan 16 aylık